25 Φεβρουαρίου 2013

Nick Cave: "...στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες..."



Nick Cave: "...στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες..."



[Πηγή: Πρώτο Θέμα, 22/02/2013]
O παγκοσμίου φήμης φιλέλληνας στιχουργός και τραγουδοποιός, Nick Cave, «αποκάλυψε» στο Διαδίκτυο το νέο του κομμάτι, «Lightning Bolts» (στα ελληνικά κεραυνοί), οι στίχοι του οποίου είναι αφιερωμένοι στην Αθήνα της κρίσης και των κοινωνικών αναταραχών.

Το κομμάτι του Cave έχει αναφορές στις πορείες και τα επεισόδια της Αθήνας, αλλά και στους θεούς του Ολύμπου, και ορισμένοι από τους στίχους του, είναι χαρακτηριστικοί: «Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία, [.] Στην Αθήνα η νεολαία κλαίει από τα δακρυγόνα, αλλά εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου μου [.] Οι κεραυνοί μου είναι χαρά που μου έδωσε ο Δίας, και στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες [.] Οι άνθρωποι δεν επιστρέφουν, τους βλέπω τα βράδια να κοιμούνται και κλαίνε ακατάπαυστα, όχι από τα δακρυγόνα... αλλά γιατί είμαστε χαμένοι πια...».

Μεταξύ άλλων, ο Nick Cave είναι γνωστός για την αγάπη του για την Ελλάδα. Έρχεται πολύ συχνά για συναυλίες, αλλά και διακοπές στη χώρα μας, έχει κάνει Έλληνες φίλους και έχει «οργώσει» την ελληνική ύπαιθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: